Euroblinds: 6+1 πράγματα που συμπεριλάβαμε στην ανασκόπηση του 2021

16 Δεκεμβρίου 2021

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner euroblinds 7 pragmata stin anaskopisi tou 2021

Καθώς το 2021 μας αποχαιρετά και μαζί του κλείνει μια ακόμα απαιτητική χρονιά με ευχάριστες στιγμές αλλά και αναπόφευκτες αντιξοότητες, η Euroblinds κάνει τη δική της ανασκόπηση χτίζοντας τον πίνακα αξιών που θα τη φέρει δυναμικά στο 2022. Σε προβεβλημένη θέση αξίες όπως «κουλτούρα» και «φροντίδα», οριοθετούν το όραμα και τους στόχους της εταιρείας σε σχέση με τα προϊόντα και τους πελάτες της με τα πιο φωτεινά χρώματα.

Όσες αλλαγές κι αν επέβαλαν οι νέοι παγκόσμιοι όροι, ωστόσο, το όραμα της Euroblinds για αποτελεσματικές λύσεις στους τομείς της εξωτερικής/εσωτερικής σκίασης, των υψηλής ποιότητας υφασμάτων και των τεχνολογικά προηγμένων αυτοματισμών που υπηρετούν τον άνθρωπο, όχι μόνο διατηρήθηκε αναλλοίωτο μέσα στο 2021 αλλά και ενισχύθηκε με τις εξής επιτυχημένες στοχεύσεις:

1. Προσφορές με βάση τις προτιμήσεις του κοινού

Προτεραιότητα δόθηκε στην ανάδειξη λύσεων που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη αποδοχή του κοινού και για αυτόν το λόγο επιτυγχάνουν διαχρονικά τις καλύτερες πωλήσεις. Η ηγετική μας θέση στην αγορά μάς έδωσε το προνόμιο για προσφορές σε αγαπημένους κωδικούς ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση των αγοραστών μας να αποκτήσουν σε ακόμα καλύτερη τιμή υφάσματα με υψηλή ποιότητα και διαχρονική αξία.   

2. Άριστη επικοινωνία

aristi epikoinwnia

Συνεχίσαμε να χτίζουμε και να επενδύουμε στη σχέση εμπιστοσύνης που μας συνδέει με το κοινό μας μέσα από ένα αξιόπιστο δίκτυο επικοινωνίας που βασίζεται στα σύγχρονα μέσα και εύκολα προσαρμόζεται στις αλλαγές της πανδημίας. Καταφέραμε να διατηρήσουμε απόλυτη λειτουργικότητα στους τομείς των παραγγελιών, αλλά και των απλών ερωτημάτων των καταναλωτών μέσα από μια αδιάλειπτη τηλεφωνική, στα social media και φυσικά, διά ζώσης, υποστήριξη στα Κέντρα Σκίασης.


3. Εξατομικευμένη αξιολόγηση αναγκών σκίασης για κάθε πελάτη

Το χαρακτηριστικό κίνητρο της Euroblinds αποτελεί διαχρονικά η παροχή υπηρεσιών που ανταποκρίνονται όχι στον μέσο καταναλωτή, αλλά στον άνθρωπο που έχουμε απέναντί μας. Με αυτό στο νου, κινηθήκαμε και όλο το 2021 παρέχοντας sur-mesure προτάσεις σκίασης ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύτηκαν. Η αξιολόγηση αυτών των αναγκών πραγματοποιείται εξατομικευμένα και εστιασμένα στον προσανατολισμό που επιδιώκει ο πελάτης και οριοθετεί ο δικός του χώρος.


4. Εξειδικευμένοι σύμβουλοι για πληρέστερη καθοδήγηση

eksidikevmenoi simvouloi gia pliresteri kathodigisi

Το 2021 αποτέλεσε τη χρονιά που όλοι μας χρειάστηκε να αναθεωρήσουμε τον τρόπο που κινείται η αγορά και διαμορφώνονται οι καταναλωτικές συνήθειες. Μέσα σε έναν κόσμο που αλλάζει, αλλάζουμε και εμείς με σκοπό να γίνουμε πιο άμεσοι και ανθρώπινοι.

Η επιθυμία για διερεύνηση όλο και περισσότερων επιλογών σε λιγότερο χρόνο, έφερε μπροστά την επιθυμία να μπορεί ο καταναλωτής να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια στο να επιλέξει αυτό που πραγματικά θέλει και χρειάζεται. Για αυτόν το σκοπό, για παράδειγμα, εκπαιδεύσαμε ειδικούς συμβούλους διακόσμησης που εντελώς δωρεάν προσφέρουν πολύτιμη καθοδήγηση στους πελάτες μας προκειμένου να είναι 100% ικανοποιημένοι με τις αγορές τους.  


5. Ανθρώπινο δυναμικό που κάνει τη διαφορά

anthropino dinamiko pou kanei ti diafora

Οι άνθρωποι της Euroblinds αποτέλεσαν και αυτόν το χρόνο το μεγαλύτερο και πολυτιμότερο επενδυτικό της «κεφάλαιο». Οι συνεργάτες μας παρέμειναν πιστοί στο όραμα της εταιρείας και το υπηρέτησαν με αφοσίωση και πίστη στη δύναμη της ομάδας. Η καλή συνεργασία όλων των τμημάτων της εταιρείας, το προσωπικό ενδιαφέρον στην εξέλιξη καθενός τομέα με τελικό αποδέκτη έναν απόλυτα ικανοποιημένο πελάτη, ανέδειξε μια άψογα λειτουργική ομάδα που συνεργάζεται με αγάπη και μεράκι για αυτό που κάνει.


6. Πίστη στη συνεχή ανανέωση

Ταπετσαρίες, κουρτίνες και είδη οικιακής διακόσμησης σημείωσαν εφέτος θεαματική άνοδο στις πωλήσεις των σχετικών κατηγοριών της Euroblinds. Η συνεχής ανανέωση των συλλογών μας, πάντα σε συνεργασία με τους πλέον διακεκριμένους οίκους υφασμάτων της Ευρώπης, έντυσε με κομψότητα, ζεστασιά και ιδιαίτερο στυλ όλο και περισσότερους χώρους, αναβαθμίζοντας άρδην την αισθητική τους ακεραιότητα.


7. Συνέπεια στην αποστολή και το όραμα της Euroblinds

sinepeia stin apostoli kai to orama tis euroblinds

Με συνείδηση στην παροχή υψηλών υπηρεσιών που σέβονται τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, το 2021 η Euroblinds επένδυσε τόσο στην υλική όσο και στη συναισθηματική υπεροχή της, που την έφερε μπροστά στον ανταγωνισμό κερδίζοντας το στοίχημα τη βιωσιμότητας, αλλά και της σταθερής επικοινωνίας με τις ανάγκες των πελατών της. Η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία αυτών των αξιών μας έφερε μπροστά σε καιρούς που οι επιχειρήσεις κλήθηκαν να αναπροσαρμοστούν και να προσαρμοστούν στην post-Covid εποχή.

Αφιερώνοντας την προσοχή μας στα παραπάνω 7 σημαντικά στοιχεία, είχαμε την ευκαιρία να δούμε τη Euroblinds να γίνεται το 2021 ακόμα μεγαλύτερη και αποτελεσματικότερη σε μη ευνοϊκούς καιρούς. Με σταθερό όραμα και βαθιά πίστη στο μέλλον και στις δυνατότητές μας, συνεχίζουμε, λοιπόν, και στο νέο έτος για να κατακτήσουμε νέους στόχους και να αφήσουμε το πιο θετικό αποτύπωμα στην εμπειρία των πελατών που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

image 1

olympic Ideas For Home Footer