Βαρβάρα Λαουτάρη 15 χρόνια μετά, εξηγεί γιατί συνεχίζει να επενδύει στη συνεχή εκπαίδευση

26 Νοεμβρίου 2020

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

 innner varvara laoutari 15 xronia meta eksigei giati sinexizei na ependiei sti sinexi ekpaidefsi

Στα 35 της, η αγαπητή σε όλους μας Βαρβάρα Λαουτάρη εξομολογείται πώς είναι να έχει διασχίσει σχεδόν τη μισή της ζωή ανάμεσα σε ανθρώπους που πλέον θεωρεί οικογένεια. Στέλεχος στο τμήμα προσφορών, μοιράζεται μαζί μας στιγμές από την καθημερινότητά της και εξηγεί τους λόγους που συγκρίνει το τμήμα προσφορών της Euroblinds με… βραχίονες! 

Με την ίδια να υποστηρίζει πως η όρεξη που έχει για εργασία και νέες γνώσεις είναι η ίδια από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε, πάμε να δούμε τι της δίνει δύναμη να συνεχίζει να εξελίσσεται.

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στην Euroblinds, σε ποιον τομέα εξειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας;  

Στην Euroblinds εργάζομαι εδώ και 15 χρόνια. Μια διαδρομή πολύχρονη που έχει σημαδέψει την επαγγελματική μου καριέρα, καθώς στα 35 μου χρόνια, νιώθω ότι εδώ έχω κυριολεκτικά μεγαλώσει αναλώνοντας τη μισή σχεδόν μου ζωή ανάμεσα σε ανθρώπους που τους έχω σαν οικογένεια. Είμαι στέλεχος στο τμήμα προσφορών και θεωρώ ότι η θέση μου είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την ομαλή ροή των πωλήσεων της εταιρείας από την αρχή μέχρι το τέλος. Το τμήμα προσφορών της εταιρείας είναι από τους πλέον σημαντικούς βραχίονες της αλυσίδας των πωλήσεων γιατί “παντρεύει” τα Κέντρα Σκίασης και τους λειτουργούς πωλήσεων και μετρήσεων με τους αξιοσέβαστους πελάτες μας. Κατ’ επέκταση θεωρώ ότι η θέση μου είναι από τις πλέον σημαντικές και σίγουρα με πολλές αρμοδιότητες και ευθύνες. 

2. Τι περιλαμβάνει μια τυπική μέρα στη δουλειά για εσάς; 

Μια τυπική μέρα στην δουλειά, καταρχάς ξεκινά με την πρωινή καλημέρα με τους συνάδελφους μου και τα πρώτα χαμόγελα που μου δίνουν δύναμη για να αρχίσω την εργασία μου με τις καλύτερες προϋποθέσεις και καλή διάθεση. Όπως είπα και πιο πάνω, οι ευθύνες που διέπουν το τμήμα προσφορών, είναι πολύ μεγάλες και η καθημερινότητά μου εστιάζεται στην διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που αφορούν τις προσφορές μας προς τους πελάτες. Βασικά γίνεται επί καθημερινής βάσης, όλη εκείνη η διαδικασία που χρειάζεται ούτως ώστε όλες οι προσφορές να είναι στα πλαίσια που καθορίζονται από τα σχετικά χρονοδιαγράμματα που τηρούμε με τους πελάτες. 

3. Υπάρχει κάποια διαδικασία που ακολουθείτε μέχρι ν’ αποφασίσετε μια νέα προσφορά;  

Είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούνται στο τμήμα προσφορών γιατί χωρίς αυτές δεν θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε στα σωστά πλαίσια όσο αφορά τις σχέσεις μας με τους πελάτες. Για να γίνει μια νέα προσφορά προηγούνται αρκετά άλλα βήματα, οπότε είναι πάρα πολύ σημαντικό το κομμάτι που επεξεργαζόμαστε να είναι όσο το δυνατό πιο ξεκάθαρο και κατανοητό προς τον πελάτη με όλες τις λεπτομέρειες που αναγράφονται σε αυτή. Δίνετε μεγάλη προσοχή στην μεταφορά των στοιχείων, όπως η επί μέρους μετρήσεις γιατί με βάση αυτά θα γίνει η τελική προσφορά και κατ’ επέκταση η παραγγελία. 

4. Καινοτομία, ευελιξία, λειτουργικότητα. Πώς συνδυάζονται αυτές οι λέξεις στην καθημερινότητα των πελατών σας; 

kainotomia eueliksia leitourgikotita

Οι πελάτες με γνώμονα το όνομα που έχουμε δημιουργήσει στην αγορά έχουν πολύ μεγάλες προσδοκίες από εμάς. Εμείς οι ίδιοι, σαν εταιρεία έχουμε ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά και για το λόγο αυτό θα πρέπει οι υπηρεσίες που προσφέρουμε σε όλους τους τομείς να είναι σε μεγάλο βαθμό αντάξιες των προσδοκιών τους.

Με σύμμαχο την τεχνολογία, στην οποία η εταιρεία επενδύει συνεχώς, εφαρμόζουμε ανά περιόδους αρκετά καινοτόμες και ευέλικτες υπηρεσίες ως προς την παρουσίαση των προσφορών μας. Οι προσφορές μας, αποστέλλονται ηλεκτρονικά και συνοδεύονται σε αρκετές περιπτώσεις από οπτικοακουστικό υλικό που βοηθά τους πελάτες στην πλήρη κατανόηση των λεπτομερειών που αφορούν τα συστήματα που αγοράζουν. 

5. Πώς καθοδηγείτε έναν πελάτη, μέχρι να αποφασίσει να προχωρήσει σε παραγγελία; Υπάρχει κάποια συνταγή;  

Ερχόμενοι οι πελάτες στα Κέντρα Σκίασης, τους αναλαμβάνουν οι έμπειροι σύμβουλοι σκίασης μας που με την τεχνογνωσία τους και την εμπειρία τους, καθοδηγούν τους πελάτες μας μέσα από ερωτήσεις  για να κάνουν τις σωστές επιλογές συστημάτων και χρωμάτων.  

Υπάρχουν περιπτώσεις οπού υποδεικνύεται στον πελάτη να χρησιμοποιήσει, αν το επιθυμεί, το διαδίκτυο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μέσω των οποίων  μπορεί να δει στην ιστοσελίδα μας, αλλά και στις σελίδες κοινωνικών δικτύων μας τις λεπτομέρειες των συστημάτων που τον αφορούν. 

Η συνταγή της σωστής εξυπηρέτησης είναι απλή και βασίζεται, στον επαγγελματισμό, στην άρτια τεχνική κατάρτιση και στην συνεχή εκπαίδευση που μας παρέχεται, τόσο σε θέματα συστημάτων όσο και εξυπηρέτησης πελατών. 

6. Μοιραστείτε μαζί μας μερικές συμβουλές για ανανέωση του χώρου μας για τη χειμερινή σεζόν;  

Τώρα στην χειμερινή σεζόν, η τάση που υπάρχει είναι τα ζεστά παστέλ και γήινα χρώματα, με απαλές γραμμές αλλά και πολυτελή σχέδια. Δεν αποκλείουμε φυσικά και τα λίγο πιο έντονα χρώματα, όπως πετρόλ, κυπαρίσσι, χρυσό κλπ.

7. Πώς προβλέπετε να εξελίσσεται ο τομέας σας τα επόμενα χρόνια; Η επιρροή των social media άλλαξε καθόλου τον τρόπο που εργάζεστε;  

Ο τομέας μας εξελίσσεται ραγδαία, τα τελευταία χρόνια και μαζί του αναπόφευκτα εξελισσόμαστε και εμείς, άρα η ροή είναι συνεχής. Τα social media είναι μέρος αυτής της εξέλιξης και όπως πάντα διαδραματίζουν σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στο κομμάτι  επικοινωνίας της εταιρείας με το αγοραστικό κοινό. Αυτό συμβαίνει σε μεγάλη κλίμακα, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο για την διασκέδασή του, την ενημέρωση του αλλά κυρίως και για τις αγορές του, ιδίως μέσα στις σημερινές συνθήκες.

Εδώ να αναφέρω, ότι η εταιρεία μας, την τελευταία κυρίως δεκαετία έχει επενδύσει αρκετά στον τομέα αυτό και παράλληλα προβαίνει σε συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση όλου του ανθρώπινου δυναμικού της στα θέματα αυτά.  

8. Εργάζεστε στον ίδιο χώρο για περισσότερο από μια δεκαετία. Από που αντλείτε δύναμη ώστε να συνεχίζετε με αναλλοίωτη όρεξη;   

ergazeste ston idi xwro gia perissotero apo mia dekaetia

Εργάζομαι για πάνω από μια δεκαετία στον ίδιο χώρο, (κατ’ ακρίβεια δεκαπενταετία) και η όρεξη που έχω για την εργασία μου είναι η ίδια από την πρώτη μέρα που ξεκίνησα. Αυτό οφείλεται στους εργοδότες μου που με την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και η δύναμη που αντλώ από αυτούς, μου δίνει την ώθηση και την όρεξη να συνεχίζω. Δεν μπορώ φυσικά να μην αναφέρω και το εργασιακό περιβάλλον που είναι όντως εξαιρετικό, και δεν εννοώ μόνο τις ωραίες εγκαταστάσεις, αλλά κυρίως τους συνάδελφους μου που με συντροφεύουν πάρα πολλές ώρες κατά την διάρκεια της μέρας, με τέτοιο τρόπο που τους θεωρώ οικογένεια. Στεναχωριούνται μαζί μου, λύνουν προβλήματα μαζί μου αλλά το κυριότερο χαμογελάμε μαζί σε ότι και αν προκύψει, οπότε όλα αυτά είναι η δύναμη που χρειάζομαι καθημερινά για να προχωρώ με όρεξη.

9. Τι πιστεύετε ότι κάνει την Euroblinds να ξεχωρίζει; 

Για να ξεχωρίσεις σε ένα δύσκολο και απαιτητικό κόσμο, όπως είναι αυτός του λιανικού εμπορίου, θα πρέπει να κάνεις όχι μόνο καλά τον κύκλο πωλήσεων, αλλά να έχεις και αξίες, και η Euroblinds έχει αξίες, όπως  τιμιότητα, ποιότητα, οικολογική ευαισθησία και κουλτούρα. Οι απαιτήσεις είναι πολύ μεγάλες και κάθε χρόνο διαμορφώνονται ως προς το τι ζητούν οι πελάτες και ως προς την τάση της μόδας. Για αυτό η Euroblinds και το προσωπικό της, φροντίζει να ενημερώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και επενδύει σε σεμινάρια και εκπαιδευτικές συναντήσεις.  

10. Ποιες λέξεις θα χρησιμοποιούσατε για να περιγράψετε το ανθρώπινο δυναμικό στα Κέντρα Σκίασης Euroblinds. 

Συνεχίζοντας από την προηγουμένη ερώτηση, θα έλεγα ότι η εξυπηρέτηση των συμβούλων μας στα Κέντρα Σκίασης είναι ένα από τα κομμάτια που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εταιρείες, τόσο σε θέματα των χωρών εξυπηρέτησης όσο και σε θέματα γνώσεων όσο αφορά τα συστήματα.

Η πρώτη λέξη που θα έλεγα είναι η φιλοξενία, καθώς θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να νιώθουν κυριολεκτικά σαν το σπίτι τους. Προχωρώντας, θα έλεγα την λέξη χαμόγελο καθώς αυτό είναι αναπόσπαστο μέρος του body language όλων μας. Επαγγελματικότητα είναι μια ακόμη λέξη που χαρακτηρίζει το ανθρώπινο δυναμικό στα Κέντρα Σκίασης μας, η οποία βγαίνει μέσα από την συνεχή εκπαίδευση που τυγχάνουν όλοι όσοι αποτελούν την δυναμική ομάδα πωλήσεων. 

11. Τι σημαίνει για σας η Euroblinds και πώς νιώθετε ως μέλος της ομάδας των ανθρώπων που την αποτελεί; 

Προσωπικά για μένα η Euroblinds, είναι όχι το δεύτερο μου σπίτι, όπως αρέσκεται να λέγεται, αλλά η προέκταση του σπιτιού μου και οι συνάδελφοι μου είναι όντως η προέκταση της οικογένειάς μου. Ως εκ τούτου δύσκολα θα ξεχωρίσω τις ώρες που αφιερώνω στην δουλειά με αυτές που περνώ στο σπίτι γιατί έχουν γίνει ένα. Το ότι αποτελώ μέρος αυτής της μεγάλης οικογένειας όπως την περίγραψα πιο πάνω με κάνει να νιώθω ευτυχής που η επαγγελματική μου ζωή είναι τόσο αρμονικά δεμένη με την όλη μου καθημερινότητα, που στο τέλος απλά νιώθω πολύ δικαιωμένη και ευτυχής για την επιλογή μου αυτή. 

Και με μια λέξη που αποτελώ μέλος αυτής της οικογένειας … ΠΕΡΗΦΑΝΗ!!!

12. 5 λέξεις που χαρακτηρίζουν / αντιπροσωπεύουν τα Κέντρα Σκίασης Euroblinds; 

 Φιλοξενία, Χαμόγελο, Κουλτούρα, Επαγγελματικότητα, Εξυπηρέτηση.

13. Μελλοντικοί στόχοι; Πού βλέπετε την Euroblinds τα επόμενα 50 χρόνια; Μια ευχή.  

mellontikoi stoixoi pou vlepete tin euroblinds ta epomena 50 xronia

Οι στόχοι μου για το μέλλον, παραμένουν οι ίδιοι που είχα βάλει από την πρώτη μέρα που ήρθα σε αυτήν την εταιρεία. Να είμαι ευτυχισμένη στο εργασιακό μου περιβάλλον και να εξελίσσομαι μαζί της κάθε μέρα που περνά.

Νιώθω όπως πέτυχαμε τους στόχους μας,  τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και στο μέλλον, καλά να είμαστε, θα τους πέτυχουμε.

Εύχομαι πραγματικά τα επόμενα 50χρονια να είναι τόσο δημιουργικά όσο ήταν τα προηγούμενα και να κρατήσουν την Euroblinds στην κορυφή όπως δικαιωματικά της ανήκει. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Explore Our Newcollection

Projects Footer Ideas For Home Footer