Σταύρος Χριστοφόρου: «Ο τομέας των τοποθετήσεων είναι ο σημαντικότερος, γιατί διαμορφώνει την εικόνα της εταιρείας»

03 Νοεμβρίου 2022

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner stavros xristoforou o tomeas twn topothetisewn einai o simantikoteros

Με σχεδόν δύο δεκαετίες πείρας στα συνεργεία τοποθετήσεων της Euroblinds, ο Σταύρος Χριστοφόρου είναι από τους πλέον έμπειρους τεχνικούς της Εταιρείας. Αφιέρωσε λοιπόν λίγο χρόνο από το πολυάσχολο πρόγραμμά του, για να μας εξηγήσει ποιες ευθύνες περιλαμβάνονται στη θέση ενός υπεύθυνου συνεργείου, ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει, καθώς και γιατί πιστεύει ότι το τμήμα τοποθετήσεων είναι ο πλέον κομβικός τομέας της εταιρείας. 

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στη Euroblinds, σε ποιον τομέα ειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας;

Εργάζομαι στη Euroblinds τα τελευταία 18 χρόνια και ειδικεύομαι στον τομέα των τοποθετήσεων. Κατά τη γνώμη μου, ο συγκεκριμένος τομέας είναι και ο σημαντικότερος, γιατί διαμορφώνει την εικόνα της εταιρείας. 

2. Tα συνεργεία του Τμήματος Τοποθετήσεων έχουν πολύ σημαντική αποστολή, καθώς καλούνται να εξασφαλίσουν την αποτελεσματική εγκατάσταση των λύσεων σκίασης. Μπορείτε να μας πείτε τις προκλήσεις αυτής της θέσης

Πράγματι, η αποστολή όσων εργαζόμαστε στα συνεργεία είναι ιδιαίτερα σημαντική, γιατί πρέπει να ικανοποιήσουμε τους πελάτες μας παρέχοντάς τους όσο το δυνατό καλύτερες λύσεις για τον χώρο τους. Κυριότερη πρόκληση για μας είναι η επίτευξη μιας άψογης τοποθέτησης, σε κάθε χώρο, για κάθε πελάτη. Αυτό δεν είναι εύκολο, αλλά κατορθώνουμε κάθε φορά να το πετύχουμε λόγω της πείρας και των γνώσεων που έχουμε ως τεχνικοί. 

3. Εκτός από την εγκατάσταση των συστημάτων σκίασης, έχετε κι άλλες ευθύνες; 

Εκτός από την εγκατάσταση των συστημάτων, στις ευθύνες περιλαμβάνεται η εκπαίδευση των νέων μελών των συνεργείων. Προσπαθώ να μεταδώσω τις γνώσεις μου στους νέους τεχνικούς με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο, διατηρώντας παράλληλα ασφαλή τα εργαλεία και γενικότερα την περιουσία της εταιρείας

4. Ηγείστε μιας ομάδας τεχνικών. Πώς θα το περιγράφατε αυτό ως εμπειρία;  

omada texnikwn euroblinds 1

Είναι σύνθετη εμπειρία. Ως υπεύθυνος του συνεργείου, οφείλω να δίνω συμβουλές και να παρέχω λύσεις με βάση τις γνώσεις μου στην υπόλοιπη ομάδα, ώστε να εξασφαλίσω ότι κάθε έργο θα ολοκληρωθεί σωστά. Κάθε φορά που επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος, νιώθω ικανοποίηση που κατάφερα να βοηθήσω, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις του πελάτη αλλά και τα standards της εταιρείας

5. Είστε υπεύθυνος για την εκπαίδευση των νέων μελών στο Τμήμα Τοποθετήσεων. Τι περιλαμβάνει αυτό; Ακολουθείτε κάποια ειδική προσέγγιση κατά τη διαδικασία εκπαίδευσης, που έχετε διαπιστώσει ότι βοηθά τα νέα μέλη να εξελιχθούν; 

Πράγματι, με τα χρόνια έχω υιοθετήσει έναν συγκεκριμένο τρόπο εκπαίδευσης. Κι είναι αλήθεια ότι, όσα άτομα έχουν εκπαιδευτεί από μένα, έχουν μάθει πολλά, τόσο από τον τρόπο με τον οποίο τους προσεγγίζω, όσο και από το πώς τους μεταδίδω τις γνώσεις μου. Στόχος μου είναι να γίνονται σταδιακά όλο και καλύτεροι στη δουλειά τους, μέρα με τη μέρα. Μ’ αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία αποκτά συνεχώς κι άλλους έμπειρους τεχνικούς. 

6. Κατά τη γνώμη σας, ποια στοιχεία συνθέτουν έναν αποτελεσματικό ηγέτη;  

Αποτελεσματικός ηγέτης δεν είναι αυτός που σταματά να δουλεύει σκληρά, να δημιουργεί και να σκέφτεται. Αντίθετα, πρέπει να εξακολουθήσει να δουλεύει σκληρά, να δημιουργεί και να σκέφτεται έξυπνα.

7. Ας μιλήσουμε για την ομάδα της Euroblinds. Τι σημαίνει για εσάς; Μπορείτε να μας την περιγράψετε με 3 λέξεις;  

ti simainei euroblinds me 3 leksis 1

Οι λέξεις που περιγράφουν για μένα τη Euroblinds είναι: 2η οικογένεια, επαγγελματισμός, καλές σχέσεις.

8. Ποιες λέξεις πιστεύετε ότι θα χρησιμοποιούσε η ομάδα της Euroblinds για να περιγράψει εσάς;  

Υπομονετικός, ήρεμος, ευγενικός, δεκτικός

9. Μπορείτε να θυμηθείτε μια στιγμή που σας έκανε να νιώσετε περηφάνια και συγκίνηση; 

Είναι πολλές οι στιγμές, όχι μόνο μία. Κάθε φορά που μας επαινούν οι πελάτες μετά την ολοκλήρωση μιας τοποθέτησης, το συναίσθημα είναι πράγματι μοναδικό. Ίσως η πιο ξεχωριστή στιγμή για μένα ήταν όταν με πήρε προσωπικά τηλέφωνο ένας πελάτης για να μου ευχηθεί για την ονομαστική μου γιορτή.

10. Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σας στόχοι; Μπορείτε να μας πείτε μια ευχή;  

mellontikoi stoxoi

Στόχος μου πάντα είναι να μαθαίνω καθημερινά καινούργια πράγματα και να προσπαθώ να τα εφαρμόζω. Ευχή μου για τη Euroblinds δεν είναι άλλη από το να παραμένουμε στην πρώτη θέση στον τομέα μας! 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

image 1

Projects Footer Ideas For Home Footer