Νίκος Συντιχάκης: Ένας Σύμβουλος Σκίασης Αποκαλύπτει τα Μυστικά της Άψογης Εξυπηρέτησης

07 Απριλίου 2022

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner nikos sintixakis enas simvoulos skiasis apokaliptei ta mistika tis apsogis eksipiretisis

Τι κάνει τη Euroblinds να ξεχωρίζει και ποια είναι τα μυστικά για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στη μεγαλύτερη εταιρεία Συστημάτων Σκίασης στην Κύπρο; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού πωλητή, και ποιο είναι το κλειδί για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση κάθε πελάτη; 

Ο Νίκος Συντιχάκης, Σύμβουλος Σκίασης στη Euroblinds, μετρά ήδη 23 χρόνια συνεχούς ανέλιξης στην εταιρεία και δέχτηκε με χαρά να απαντήσει σ’ αυτά τα ερωτήματα, καθώς και να μοιραστεί μαζί μας τις σκέψεις του για τη δουλειά του, τις προκλήσεις και τις χαρές της. 

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στη Euroblinds, σε ποιον τομέα ειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας; 

Εργάζομαι στη Euroblinds 23 χρόνια τώρα, αρχικά ως τεχνικός και μετά ως σύμβουλος σκίασης στο Τμήμα Πωλήσεων. Είναι κάτι που αγαπώ και το γνωρίζω καλά! 

2. Είστε 23 χρόνια Σύμβουλος Σκίασης στη Euroblinds. Έχει αλλάξει η φύση της δουλειάς σας τα τελευταία χρόνια, και με ποιον τρόπο;  

Σε γενικές γραμμές, δεν υπήρξε κάποια σημαντική αλλαγή. Φυσικά, υπάρχει πλέον μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων, και αρκετοί πελάτες έχουν πολύ περισσότερες γνώσεις για τα συστήματα που προσφέρουμε από ό,τι στο παρελθόν, που σημαίνει πως έχουν και μεγαλύτερες απαιτήσεις. 

3. Ποια είναι τα καθήκοντά σας κατά τη διάρκεια της ημέρας; 

Καθημερινά, το πιο σημαντικό μου καθήκον είναι να βοηθήσω με ειλικρίνεια τον πελάτη να επιλέξει σύστημα σκίασης σωστά, ώστε να κάνει τη ζωή του πραγματικά πιο εύκολη, λειτουργική και όμορφη. 

4. Τι πιστεύετε ότι κάνει τη Euroblinds να ξεχωρίζει; 

Η Euroblinds είναι ο κόσμος της! Άνθρωποι που αγαπούν και γνωρίζουν πολύ καλά αυτό που κάνουν, καθώς ο καθένας από μας μετρά πολλά χρόνια πείρας στο αντικείμενό του. Αυτό εξασφαλίζει στον πελάτη μια ευχάριστη και ξεχωριστή εμπειρία. 

5. Μπορείτε να μας περιγράψετε μια πρόκληση που αντιμετωπίσατε, και τι αποκομίσατε από αυτήν; 

Η καθημερινότητα είναι μια πρόκληση. Κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός - δεν υπάρχουν ίδια σπίτια και οικοδομές. Το καθένα πρέπει να αντιμετωπιστεί με την ανάλογη σοβαρότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Από την άλλη, αυτή η διαδικασία σε γεμίζει καθημερινά με νέα γνώση και εμπειρίες. 

mporeite na mas perigrapsete mia proklisi pou antimetopisate kai ti apokomisate apo aftin

6. Τι συμβουλή θα δίνατε σε έναν νέο που ξεκινά σήμερα την καριέρα του; Τι προσόντα χρειάζεται για να εξελιχθεί στη Euroblinds; 

Η συμβουλή μου σε έναν νέο συνάδελφο είναι «ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ». Πρέπει να εκπληρώνει σωστά και ολοκληρωμένα τα καθήκοντά του, χωρίς αναβολή. Όσον αφορά τα προσόντα, πρώτο από όλα είναι η ευγένεια και η προθυμία να ακούει προσεκτικά τον υποψήφιο πελάτη, για να κατανοεί τις ανάγκες του. Εξίσου σημαντική, φυσικά, είναι η ευγένεια και στη συνεργασία με τους συναδέλφους του. Τα υπόλοιπα, όπως οι τεχνικές γνώσεις και η πείρα, θα έρθουν στην πορεία. 

7. Με 5 λέξεις, πώς θα χαρακτηρίζατε το περιβάλλον της εταιρείας;  

Οι λέξεις που θα επέλεγα για να περιγράψω το περιβάλλον στο οποίο εργάζομαι καθημερινά είναι: οικογένεια, συνεργασία, αλληλεγγύη, κατανόηση και φροντίδα. 

8. Από που αντλείτε έμπνευση για να γίνεστε καλύτερος στην εργασία σας;  

Η ευχάριστη έκπληξη, η ικανοποίηση και η χαρά στο πρόσωπο του πελάτη κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας μου δίνει πάντοτε κίνητρο να γίνομαι καλύτερος στη δουλειά μου. 

9. Πώς διαχειρίζεστε τις απαιτήσεις ενός πελάτη; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού πωλητή; 

Κατ’ αρχάς, ακούω πολύ προσεκτικά τις ανάγκες και τους προβληματισμούς του πελάτη. Στη συνέχεια, τον καθοδηγώ ώστε να επιλέξει σωστά το σύστημα σκίασης που ταιριάζει στις δικές του ανάγκες. Ένας καλός πωλητής χαρακτηρίζεται πάντοτε από ειλικρίνεια, ευγένεια, σοβαρότητα και χαμόγελο.

poia einai i simantikoteri empeiria stin kariera sas ews tora

10. Ποια ήταν η σημαντικότερη εμπειρία στην καριέρα σας έως τώρα; 

Η σημαντικότερη εμπειρία μου στην εταιρεία ήταν η μετάβαση και η ανέλιξή μου σε Σύμβουλο Σκίασης - μια θέση ευθύνης τόσο απέναντι στον πελάτη, όσο και στους συναδέλφους μου. 

11. Περιγράψτε μια από τις αγαπημένες σας δραστηριότητες με τους συνάδελφους σας όταν δεν εργάζεστε.  

Μου αρέσει πολύ ο χρόνος που περνώ με τους συναδέλφους στα διαλείμματα στο εργοστάσιο, αλλά και η παρέα που κάνουμε σε ταβέρνες, με μεζεδάκια, συζητήσεις εφ’ όλης της ύλης και άφθονο γέλιο! 

12. Ποιο είναι το πιο πρόσφατο πράγμα που μάθατε από την εργασία σας; 

Στην εταιρεία μας δεν υπάρχει εφησυχασμός. Αντίθετα, υπάρχει ραγδαία ανάπτυξη και συνεχής εκπαίδευση σε όλα τα συστήματα, όπως η ηλεκτροκίνηση και ο αυτοματισμός, με κύριο στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

13. Η δημιουργική σας σκέψη αναμφίβολα βοηθά τους πελάτες σας. Θέλετε να μας δώσετε ένα παράδειγμα για το οποίο είστε ιδιαίτερα υπερήφανος;  

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όταν καταφέραμε να τοποθετήσουμε πέργολα αλουμινίου πάνω από μια πισίνα. Χρησιμοποιήσαμε έναν εντελώς ασυνήθιστο τρόπο στήριξης, με πλάγια κρέμαση «χωρίς στύλους». Είμαι πολύ υπερήφανος για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

image 1

Projects Footer Ideas For Home Footer