Αφιέρωμα Νίκος Νικολάου: «Για Μένα, Euroblinds Σημαίνει Καινοτομία»

29 Σεπτεμβρίου 2022

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner afieroma nikos nikolaou gia mena euroblinds simainei kainotomia

Μετά από δύο και πλέον δεκαετίες στην οικογένεια της Euroblinds, ο Υπεύθυνος του Κέντρου Σκίασης Αγίου Αθανασίου στη Λεμεσό, κ. Νίκος Νικολάου, έχει πολλά να μας πει όχι μόνο για τις προκλήσεις που έχει μια τόσο υπεύθυνη θέση, αλλά και για τις χαρές και τις συγκινήσεις που προσφέρει.

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στη Euroblinds, σε ποιον τομέα ειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας;

Εργάζομαι στη Euroblinds 22 χρόνια τώρα, στο Τμήμα Πωλήσεων. Ως αποτέλεσμα, ειδικεύομαι στην παρουσίαση εσωτερικών και εξωτερικών συστημάτων σκίασης σε ιδιώτες και επαγγελματίες, με σκοπό να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις δικές τους ανάγκες.

Ο κλάδος των συστημάτων σκίασης προσφέρει αποτελεσματική προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία στον χώρο μας, αποτελώντας παράλληλα σημαντικό μέσο διακόσμησης.

2. Έχετε εργαστεί σε διάφορες θέσεις στη Euroblinds;

Ναι. Έχω εργαστεί στο Τμήμα Χονδρικών Πωλήσεων και ως Σύμβουλος Μετρήσεων. Τώρα είμαι Υπεύθυνος στο Κέντρο Σκίασης Αγίου Αθανασίου.  

3. Σήμερα εκτελείτε με επιτυχία τα καθήκοντα σας ως Brand Manager στη Λεμεσό. Ποιες είναι οι προκλήσεις αυτής της θέσης;

Η σημαντικότερη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης απολαμβάνει μια ξεχωριστή εμπειρία στον χώρο μας. Φυσικά, αυτό προϋποθέτει την άριστη οργάνωση και τη λειτουργία του Κέντρου Σκίασης στο οποίο εργάζομαι, καθώς και την υποστήριξη και την κατάλληλη καθοδήγηση των υπόλοιπων μελών της ομάδας μας.

4. Μπορείτε να μας περιγράψετε μια τυπική μέρα στη δουλειά;

mporeite na mas perigrapsete mia tipiki mera sti douleia

Μια τυπική μέρα στη δουλειά ξεκινά με μια σύντομη συνάντηση με τα υπόλοιπα μέλη του Κέντρου Σκίασης. Σ’ αυτήν, κουβεντιάζουμε διάφορα θέματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της ημέρας, όπως η εξυπηρέτηση πελατών και διάφορες γραφειακές εργασίες. Η συνέχεια της ημέρας εξαρτάται από το τι μας ζητά ο κάθε πελάτης.

5. Τι σας δίνει κίνητρο να συνεχίζετε την προσπάθεια;

Τα θετικά σχόλια που ακούμε καθημερινά από τους πελάτες μας μάς γεμίζουν δύναμη να κάνουμε πάντα ό,τι καλύτερο μπορούμε για την εξυπηρέτησή τους.

6. Μπορείτε να θυμηθείτε μια στιγμή που σας έκανε να νιώσετε περηφάνια και συγκίνηση;

Μπορώ να θυμηθώ πολλές, όχι μόνο μία. Νιώθω περήφανος κάθε φορά που η εταιρεία μας είναι υποψήφια για κάποιο βραβείο, και νιώθω βαθιά συγκίνηση όταν βλέπω πελάτες που εξυπηρέτησα αρκετά χρόνια πριν να έρχονται ξανά με τα παιδιά ή τα εγγόνια τους στο Κέντρο μας για νέες αγορές.

7. Πιστεύετε ότι έχει αλλάξει το branding και η εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας, κι αν ναι, με ποιους τρόπους ανταποκρίνεστε στα νέα αυτά δεδομένα;

Είναι αλήθεια ότι έχει αλλάξει εντελώς ο τρόπος με τον οποίο πρέπει πλέον να προσεγγίζουμε τον πελάτη. Ο καταναλωτής πλέον θέλει να ξέρει και να κατανοεί γιατί του προτείνουμε μια συγκεκριμένη λύση, ακόμη κι αν μας εμπιστεύεται ήδη πλήρως. Η Εταιρεία μας έχει προσαρμοστεί ανάλογα, χρησιμοποιώντας απλά και κατανοητά κείμενα, μέσα από τα οποία αναδεικνύει αποτελεσματικά και πειστικά τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα κάθε συστήματος σκίασης.  

pistevete exei allaksei to branding tis euroblinds

8. Τι σημαίνει για σας η Euroblinds;

Μετά από 22 χρόνια, η Euroblinds είναι για μένα η 2η οικογένειά μου!

9. Τι είναι αυτό που την έχει ξεχωρίσει στα μάτια του κόσμου;

Πολλά, αλλά νομίζω τα κυριότερα είναι η υψηλή ποιότητα και, ως αποτέλεσμα, η αξιοπιστία των συστημάτων μας.

10. Πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας με 3 λέξεις;

Πιστεύω πως είμαι προσιτός, υπομονετικός και ευγενικός.

11. Και την ομάδα της Euroblinds;

Τη Euroblinds θα τη χαρακτήριζα με μία μόνο λέξη: καινοτομία.

12. Ποια είναι τα όνειρα και οι φιλοδοξίες σας για το μέλλον;

Επαγγελματικά, όνειρό μου είναι να δω την Εταιρεία να συνεχίζει αδιάκοπα την ανοδική της πορεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

image 1

Projects Footer Ideas For Home Footer