Αφιέρωμα Μυρούλλα Μιχαήλ. Μοιράζεται μαζί μας 18 χρόνια εμπειρίας καριέρας στην Euroblinds!

24 Σεπτεμβρίου 2020

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner afieroma miroulla mixail moirazeta mazi mas 18 xronia empeas stin euroblinds

Υπεύθυνη στο Κέντρο Σκίασης Σπύρου Κυπριανού στη Λεμεσό, ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε καλύτερα, ή μάλλον να σας συστήσουμε την κυρία Μυρούλλα. Στοχεύοντας καθημερινά στην ολιστική και ουσιαστική εξυπηρέτηση των πελατών, η ίδια επισημαίνει πως η μεθοδικότητα, ο ζήλος και η συνεργασία που επιδεικνύουν τα μέλη της ομάδας, μαζί με τη συνεχή επιμόρφωση του προσωπικού, είναι το κλειδί που θα ξεκλειδώσει και θα μεταφέρει επάξια τη φροντίδα και την κουλτούρα της εταιρείας, από τον λειτουργό προς τον πελάτη.

Πάμε να ξεδιπλώσουμε μαζί τα 18 ολόκληρα φωτεινά χρόνια εμπειρίας της!

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στην Euroblinds, σε ποιον τομέα εξειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας;

Στην Εuroblinds εργάζομαι τα τελευταία 18 χρόνια και έχω υπηρετήσει την εταιρεία από διάφορα πόστα. Σήμερα είμαι υπεύθυνη στο Κέντρο Σκίασης Σπύρου Κυπριανού στη Λεμεσό. Όπως όλα τα μέλη της ομάδας της Euroblinds, είμαστε σε θέση να παρέχουμε όλο το πακέτο εξυπηρέτησης στον πελάτη και αυτό είναι αποτέλεσμα της συνεχούς  εκπαίδευσης και επιμόρφωσης για όλα τα συστήματα που παρέχει η εταιρεία μας.

Ο τομέας της εξυπηρέτησης των πελατών θεωρώ ότι είναι ένας από τους πλέον σημαντικούς στο εμπόριο, καθώς μεταφέρει την κουλτούρα από τον λειτουργό στον πελάτη.

2. Τι σημαίνει για σας ηEuroblinds και πώς νιώθετε ως μέλος της ομάδας των ανθρώπων που την αποτελεί;

Αν και είναι τετριμμένο, για μένα η Euroblinds είναι η δεύτερή μου οικογένεια καθώς ένα πολύ μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μου το περνώ σε αυτήν.

Σε αυτό παίζει σημαντικό ρολό το περιβάλλον, από τη διευθυντική ομάδα μέχρι τον κλητήρα, που εργάζονται και συμπεριφέρονται σαν μια μεγάλη οικογένεια. Θεωρώ ότι είναι τιμή μου και ευλογία για μένα το γεγονός ότι αποτελώ ένα μικρό κομμάτι αυτής της ομάδας.

3. Τι πιστεύετε ότι κάνει την Euroblinds να ξεχωρίζει;

ti pistevete oti kanei tin euroblinds na ksexorizei

Θεωρώ ότι η εταιρεία μας ξεχωρίζει σε αρκετούς τομείς που την καθιστούν πρωτοπόρο στον τομέα της σκίασης. Ο σημαντικότερος ίσως τομέας που υπερέχει σημαντικά από τους υπολοίπους ανταγωνιστές είναι η κουλτούρα που διακατέχει όλα ανεξαιρέτως τα στελέχη που αποτελούν την ομάδα της Euroblinds. Μια κουλτούρα που καλλιεργείται εδώ και δεκαετίες και είναι εμφανής σε κάθε φάση εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μας. 

Ένας άλλος σημαντικός τομέας που μας ξεχωρίζει είναι ο συνδυασμός που έχουμε  μεταξύ τιμής και ποιότητας, δηλαδή αρίστη ποιότητα, στις καλύτερες τιμές. Τέλος, να αναφέρω ότι έχουμε μια υπεροχή έναντι των ανταγωνιστών μας στον τομέα της τεχνικής κατάρτισης όλων των στελεχών μας, η οποία βγαίνει μέσα από συνεχή εκπαιδευτικά σεμινάρια και τακτές επιμορφωτικές συναντήσεις.

4. Μπορείτε να θυμηθείτε κάποια στιγμή που σας κάνει υπερήφανη;

Είναι πολλές οι στιγμές που με έκαναν περήφανη στη μέχρι σήμερα πορεία μου στην εταιρεία, όμως η πιο σημαντική στιγμή για μένα ίσως να είναι η μέρα που ανέλαβα ως υπεύθυνη του Κέντρου Σκίασης, διότι ήταν μεγάλη η πρόκληση καθώς και η ευθύνη που διέπει αυτήν την ανάληψη.

5. Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που είχατε να αντιμετωπίσετε όλα αυτά τα χρόνια που εργάζεστε στη Euroblinds και τι αποκομίσατε από αυτή την εμπειρία;

 Όπως ανέφερα και προηγουμένως, η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα ήταν αυτή την ανάληψης της θέσης της υπεύθυνης του Κέντρου Σκίασης - ήταν μια σημαντική στιγμή για μένα. Μέσα από αυτή τη θέση αποκόμισα εμπειρίες, γνώσεις και το πιο σημαντικό μια στενή και όμορφη σχέση με το πελατολόγιο της εταιρείας.

6. Τι είναι αυτό που σας δίνει κίνητρο να συνεχίζετε να εργάζεστε στον ίδιο χώρο μετά από τόσα χρόνια;

ti einai afto pou sas dinei kinitro

Αν και δεν κατάλαβα ότι έχουν περάσει ήδη 18 χρόνια, νιώθω σαν να ήταν χθες. Το περιβάλλον και ο εργασιακός χώρος της εταιρείας μας κάνουν να νιώθουμε ευχάριστα και πιο πολύ η όλη υποστήριξη που έχουμε από τη διεύθυνση της εταιρείας.

7. Υπάρχουν στιγμές που σας λείπει η τότε εποχή που ήταν τόσο διαφορετική από τη σημερινή; Τι σας άρεσε περισσότερο που ίσως δεν υπάρχει τώρα;

Κατ’ ακρίβεια, δεν μου λείπει η τότε εποχή καθώς η σημερινή είναι η μετεξέλιξη αυτής και η ομαλότητα που υπήρξε στη μετάβαση με έκανε να νιώσω ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. Ίδια εξυπηρέτηση, ίδια κουλτούρα, ίδιο χαμόγελο.

8. Υπάρχει κάτι στην καριέρα σας που δεν έχει έρθει ακόμη και θα το θέλατε;

Θεωρώ ότι η καριέρα μου στην εταιρεία έχει μοναδικό στόχο την όσο το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, οπότε από όποιο πόστο και να είμαι, αυτός θα είναι πάντοτε ο στόχος μου.

9. 5 λέξεις που χαρακτηρίζουν/αντιπροσωπεύουν τα Κέντρα Σκίασης Euroblinds.

Άψογο περιβάλλον, ποιότητα, εξυπηρέτηση, καλές τιμές και κουλτούρα.

10. 5 λέξεις που περιγράφουν το ανθρώπινο δυναμικό στα Κέντρα Σκίασης Euroblinds.

Χαμόγελο, προθυμία, επαγγελματισμός, ευγένεια και ειλικρίνεια.

11. Πόσο σημαντική θεωρείτε την ανατροφοδότηση του κοινού; Πόσο σοβαρά λαμβάνετε υπόψη τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου;

Έτσι και αλλιώς όλες, οι ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου καταγράφονται από επαγγελματική ομάδα της εταιρείας μας, η οποία εξειδικεύεται στον τομέα αυτόν. Με τη σειρά της, μεταφέρει σε όλους εμάς που αποτελούμε την πρώτη γραμμή ως λειτουργοί εξυπηρέτησης όλη την απαιτούμενη εκπαίδευση που χρειάζεται.

12. Μελλοντικοί στόχοι; Πού βλέπετε την Euroblinds τα επόμενα 50 χρόνια; Μια ευχή.

Αν και δεν θα είμαι να δω ιδίοις όμμασι την εξέλιξη αυτής της εταιρείας σε  50 χρόνια (πάντα το καλό χιούμορ είναι μέρος της κουλτούρας μας) θεωρώ ότι θα παραμείνει η ηγέτιδα στο χώρο της σκίασης. Ευχή μου η πορεία που θα έχει στα επόμενα χρόνια να είναι ίδια με αυτήν που είχε στα 50 προηγούμενα χρόνια!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Explore Our Newcollection

Projects Footer Ideas For Home Footer