Επιλέξτε, Μετρήστε, Παραγγείλτε.

Δείτε το e-shop μας

Μάρθα Κωνσταντίνου: Μέσα από τη δική της ανασκόπηση, μοιράζεται σημαντικές στιγμές αλλά και μελλοντικούς στόχους

28 Ιανουαρίου 2021

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner martha constantinou moirazete simantikes stigmes alla kai mllontikous stoxous

24 χρόνια μετά το ξεκίνημα της επαγγελματικής της καριέρας, η κυρία Μάρθα Κωνσταντίνου αποφασίζει να αλλάξει επαγγελματική στέγη με τη διεύθυνση και όλη την ομάδα να την καλωσορίζουν θερμά στο δυναμικό της Euroblinds. Από τότε, έχει συμπληρώσει, με τεράστια επιτυχία, 5 χρόνια στο δυναμικό των Κέντρων Σκίασης Euroblinds, με εξειδίκευση στον τομέα τον πωλήσεων ως σύμβουλος σκίασης.

Στο αφιέρωμά μας σε αυτή, απαντά τι αποτέλεσε έναυσμα για αυτή την αλλαγή, πόσο σημαντική είναι η εδραίωση κοινής γραμμής επικοινωνίας με τους πελάτες, αλλά και πώς μετρά την επιτυχία, μετά από τόσα χρόνια αξιοθαύμαστης πορείας.

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στην Euroblindsσε ποιον τομέα εξειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας;  

Εργάζομαι στην εταιρεία Euroblinds τα τελευταία 5 χρόνια και εξειδικεύομαι στον τομέα των πωλήσεων. Ο τομέας αυτός μου δίνει την δυνατότητα να έχω άμεση επικοινωνία με τους πελάτες και να τους προσφέρω την καλύτερη επιλογή για τον χώρο τους. 

2. Μετά από 29 ολόκληρα χρόνια εμπειρίας ως σύμβουλος σκίασης, σίγουρα μπορείτε να μας περιγράψετε τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτός ο ρόλος. Ποια είναι δηλαδή η αποστολή ενός συμβούλου σκίασης;

Μέσα από όλα τα χρόνια γνώσης και εμπειρίας στον χώρο αυτό, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο πιο σημαντικός ρόλος του σύμβουλου σκίασης είναι να κάνει τον πελάτη να εμπιστευθεί πρώτα τον ίδιο και ακολούθως την εταιρεία, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. 

3. Μετά από την πολύχρονή σας ενασχόληση στον τομέα της σκίασης, πόση αξία δίνετε στη συνεχή επιμόρφωση και γιατί;

Η πολύχρονη ενασχόληση μου σε αυτό τον τομέα μου έχει δείξει πόσο σημαντική είναι η συνεχής επιμόρφωσή μου, τόσο για την προσωπική μου ανέλιξη όσο και για την επαγγελματική μου. Καθώς στον τομέα μας η εξέλιξη είναι ραγδαία, επιβάλλεται η συνεχής επιμόρφωση μας για να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας.

yparxoun sigkekrimena stoixeia pou prepei na pliroi eina sistima skiasis 
4. Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία που πρέπει να πληροί ένα σύστημα σκίασης, ώστε να καλύπτει λειτουργικά τις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών;

Ένα σύστημα σκίασης για να είναι λειτουργικό στις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών, χρειάζεται να είναι ανθεκτικό, ευέλικτο και αποτελεσματικό.

5. Έξυπνο σπίτι και συστήματα αυτοματισμού. Ποιες παραμέτρους θα συμβουλεύατε τους αναγνώστες να εξετάσουν, ώστε να επενδύσουν σε κάποιο από τα αυτοματοποιημένα συστήματα σκίασης;

Οι 3 παράμετροι που θα συμβούλευα τους αναγνώστες μας να εξετάσουν, ώστε να επενδύσουν σε κάποιο από τα αυτοματοποιημένα συστήματα σκίασης μας, είναι η ασφάλεια που προσφέρουν, η ευχρηστία και η καλύτερη ποιότητα ζωής, γιατί χειριζόμαστε τα πάντα μέσα στο σπίτι μας από ένα κινητό ή ένα tablet από όπου και αν βρισκόμαστε.

6. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σ’ έναν πελάτη που είναι καλά ενημερωμένος για ένα σύστημα σκίασης ή τις ανάγκες του χώρου του με κάποιον που ίσως να μην γνωρίζει πολλά; Ή διαχειρίζεστε το κάθε περιστατικό με τον ίδιο τρόπο;

Η προσέγγιση και το ενδιαφέρον που θα δείξω και στα δύο είδη πελατών είναι ακριβώς ίδια.  Η ενημέρωση και παροχή πληροφοριών είναι αυτά που καθορίζονται από τις γνώσεις που κατέχει ο κάθε πελάτης τόσο για τον χώρο του όσο και για τα συστήματα σκίασης. Εμείς σαν σύμβουλοι σκίασης προσπαθούμε να αντιληφθούμε τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη ούτως ώστε του συστήσουμε τι θα ήταν καλύτερο και λειτουργικό να τοποθετηθεί στον χώρο του.

7. Πόσο σημαντική είναι λοιπόν η εδραίωση μιας κοινής γραμμής επικοινωνίας με τους πελάτες;

Η εδραίωση μιας κοινής γραμμής επικοινωνίας με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική καθώς εξυπηρετούμε όλους τους πελάτες μας με τον ίδιο τρόπο και αυτό φαίνεται μέσα στην πορεία μας όπου πολλοί πελάτες επιλέγουν να συνεργαστούν ξανά μαζί μας, κάτι που μας ευχαριστεί πολύ και είμαστε ευγνώμων για αυτό. 

8. Ως μέλος της δυναμικής μας ομάδας τα τελευταία 5 χρόνια, τι ήταν αυτό που σας έδωσε το έναυσμα για ν’ αλλάξετε επαγγελματική στέγη, 24 ολόκληρα χρόνια μετά την αρχή της επαγγελματικής σας καριέρας;

Η συνεχής εξέλιξη και σταθερότητα της εταιρείας στην κυπριακή αγορά καθώς και το εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό της μαζί με την διευθυντική ομάδα μας ήταν αυτό που μου έδωσαν το έναυσμα για να αλλάξω επαγγελματική στέγη και να ενταχθώ στην οικογένεια της Euroblinds

kati pou kanei tin euroblinds na ksexorizei 
9. Αλήθεια, έχετε καταφέρει να εντοπίσετε κάτι που κάνει την Euroblinds να ξεχωρίζει;

Πιστεύω ότι η σταθερή ανοδική πορεία της εταιρείας σε συνδυασμό με την ανθρώπινη και ειλικρινή σχέση που αναπτύσσει με τους πελάτες της είναι αυτά που κάνουν την Euroblinds να ξεχωρίζει. 

10. Κάνοντας μία σύντομη ανασκόπηση στο παρελθόν, μπορείτε να θυμηθείτε κάποια στιγμή που σας κάνει υπερήφανη;

Μέσα στην μακροχρόνια πορεία μου στην εταιρεία μπορώ να ξεχωρίσω πολλές στιγμές που με έκαναν να νιώθω υπερήφανη.   Αν όμως πρέπει να ξεχωρίσω μια, θα αναφερθώ στην περίπτωση ενός ξένου ζευγαριού που παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε στο θέμα της επικοινωνίας καθώς δεν μιλούσαν καθόλου ελληνικά και αγγλικά, καταφέραμε να συνεννοηθούμε και να φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.  Η συνεργασία μας έληξε με τον πιο όμορφο τρόπο,  προσφέροντας μου ένα προσωπικό δώρο δείχνοντας μου έτσι την εκτίμηση τους.   Χάρηκα πολύ που μέσα από την δυσκολία που είχαμε βγήκε κάτι πολύ όμορφο και έμειναν πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα.

11. Μια πρόκληση που είχατε ν’ αντιμετωπίσετε και τι αποκομίσατε από εκείνη την εμπειρία;

Μια πρόκληση που είχα να αντιμετωπίσω ήταν όταν κλήθηκα να ανταποκριθώ σε ένα απαιτητικό έργο, με πολλούς πελάτες, ιδιαιτερότητες και δυσκολίες στον χώρο τους.  Η εμπειρία αυτή μου έδειξε για άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η συνεργασία και η ομαδικότητα ανάμεσα στα μέλη της εταιρείας.

12. Πόσο σημαντικό είναι να ανήκεις σε μία ομάδα; Μπορείτε να σκεφτείτε 5 λέξεις που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο δυναμικό στα Κέντρα Σκίασης Euroblinds;

Πέντε λέξεις που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο δυναμικό στα Κέντρα Σκίασης της Euroblinds είναι η ομαδικότητα, η ευγένεια, η εργατικότητα, η τιμιότητα και η φιλοξενία που θέλουμε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας.

ti einai auto pou sas dinei dinami na sinexizete me to idio pathos 
13. Μετά από τόσα χρόνια καθημερινής τριβής με το ίδιο αντικείμενο, τι είναι αυτό που σας δίνει δύναμη να συνεχίζετε με το ίδιο πάθος και πώς αυτό συμβαδίζει με τους προσωπικούς σας στόχους;

Ένας από τους προσωπικούς μου στόχους είναι να προσφέρω βοήθεια στους συνανθρώπους μου. Ο στόχος μου αυτός βρίσκει άμεση ανταπόκριση μέσα από την δουλειά μου καθώς εξυπηρετώντας και παρέχοντας τις υπηρεσίες μας στους πελάτες, νιώθω ικανοποίηση και είναι αυτό που μου δίνει δύναμη να συνεχίζω με το ίδιο πάθος.    

14. Τιμιότητα. Ποιότητα. Στοργή. Επικοινωνία. Οικολογική ευαισθησία.  Αυτοί είναι οι 5 αξίες που καθοδηγούν την πορεία των Κέντρων Σκίασης Euroblinds. Πώς όμως αντανακλώνται στη δική σας καθημερινότητα;

Αυτές οι πέντε αξίες δεν ξεκινούν μόνο από τα Κέντρα Σκίασης μας αλλά από όλο το Ανθρώπινο Δυναμικό μας. Καθημερινά με την στοργή, την τιμιότητα και την σωστή επικοινωνία προσφέρουμε την ποιότητα στα συστήματα σκίασης μας καθώς και την ευαισθησία μας στο περιβάλλον

15. Μετά από τόσα χρόνια αξιοθαύμαστης επαγγελματικής πορείας ως σύμβουλος σκίασης, καταφέρατε ποτέ να αναγνωρίσετε ποια είναι τα κριτήρια που καθορίζουν και μετρούν την επιτυχία;

Σίγουρα υπάρχουν πολλά κριτήρια που καθορίζουν την επιτυχία, θα ξεχωρίσω όμως την πολύ καλή γνώση του προϊόντος και την συνεχή ενημέρωση καθώς επίσης και την αγάπη σε αυτό που κάνεις που μετέπειτα αντανακλάται στην ευχαρίστηση του πελάτη.

einai simantiko na thetoume mellonitikous stoxous orama euroblinds 
16. Είναι σημαντικό να θέτουμε μελλοντικούς (προσωπικούς και επαγγελματικούς) στόχους; Αν ναι, πώς συνδέονται με το όραμα της Euroblinds;

Η εξέλιξη μας ως άνθρωποι και ως επαγγελματίες είναι πολύ σημαντική και με το να θέτουμε στόχους, μας βοηθούν να προσπαθούμε για το καλύτερο καθημερινά. Με την επιμόρφωση και την γνώση συμβάλλουμε στην ανέλιξη μας, η οποία βοηθά να υλοποιήσουμε όλους μας τους στόχους.

Αυτές τις μέρες που διανύουμε επιθυμώ να στείλω τις ευχές μου για υγεία, αγάπη, γαλήνη και ευτυχία σε όλο τον κόσμο και στην οικογένεια της Euroblinds. Εύχομαι το 2021 να σας φέρει ότι επιθυμείτε!!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Explore Our Newcollection

Projects Footer Ideas For Home Footer