Επιλέξτε, Μετρήστε, Παραγγείλτε.

Δείτε το e-shop μας

Αβραάμης Αβραάμ - Σύμβουλος Σκίασης και μέτρησης. «Η Euroblinds είναι παιδί μου και είμαι παιδί της»

29 Οκτωβρίου 2020

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

inner avraamis avraam simvoulos skiasis kai metrisis

Τον κύριο Αβραάμη, θα τον συναντήσεις στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, όπου και εργάζεται ως σύμβουλος πωλήσεων και μετρήσεων για 26 συνεχόμενα χρόνια! Πιστεύοντας πως η πρώτη επαφή με τον πελάτη είναι μία μορφή τέχνης, είναι πάντα τυπικός και οργανωμένος, ενώ οι αδιαμφισβήτητες επικοινωνιακές του δεξιότητες του επιτρέπουν να προσφέρει εξατομικευμένη προσοχή και ολοκληρωμένη φροντίδα σε κάθε πελάτη.

Σε μια προσωπική συνέντευξη, αποκρυπτογραφούμε τις σκέψεις και τις εμπειρίες του και μαθαίνουμε τους λόγους για τους οποίους δηλώνει πως «Η Euroblinds είναι παιδί μου και είμαι παιδί της».

1. Πόσα χρόνια εργάζεστε στην Euroblinds, σε ποιον τομέα εξειδικεύεστε και τι αντιπροσωπεύει αυτός ο τομέας για σας;

Στην Euroblinds εργάζομαι από το 1994. 26 συνεχόμενα χρόνια δηλαδή! Εργάζομαι στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, είμαι σύμβουλος πωλήσεων και μετρήσεων.

Ο τομέας εξυπηρέτησης πελατών για μένα είναι  ίσως και ο σημαντικότερος. Είναι η πρώτη γραμμή, η πρώτη επαφή, είναι η πρώτη εντύπωση, είναι η τέχνη και η δύναμη να καθοδηγήσεις σωστά και να κερδίσεις τον πελάτη.

2. Με ποιες λέξεις θα σας χαρακτήριζαν οι συνεργάτες σας, ή αν προτιμάτε, με ποιες λέξεις θα χαρακτηρίζατε τη συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας;

Η συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας είναι άψογη, υπάρχει σεβασμός και εκτίμηση, ομαδικότητα, στήριξη, επικοινωνία και επαγγελματισμός.

3. Τι σημαίνει για σας η Euroblinds και πώς νιώθετε ως μέλος της ομάδας των ανθρώπων που την αποτελεί;

Η Euroblinds για μένα είναι το δεύτερο σπίτι μου, η δεύτερη οικογένειά μου. Μετά από τόσα χρόνια έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου. Η Euroblinds είναι παιδί μου και είμαι παιδί της. Κάπως έτσι. Αισθάνομαι τυχερός και περήφανος που αποτελώ μέλος των ανθρώπων της.

4. Τι πιστεύετε ότι κάνει την Euroblinds να ξεχωρίζει;

Δεν είναι ένα αυτό που κάνει την Euroblinds να ξεχωρίζει είναι πολλά. Είναι το άρτια εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό της που είναι αποτέλεσμα συνεχών σεμιναρίων και επιμορφωτικών συναντήσεων. Είναι η υψηλή ποιότητα των συστημάτων της, η ποικιλία, οι προσιτές τιμές.  Η πρωτοπορία σε νέα συστήματα και τεχνοτροπίες.

Είναι η κουλτούρα της εταιρείας, η οικολογική συνείδηση και οι ανθρωποκεντρικές αξίες της. Η απόλυτη αφοσίωση στον πελάτη και η ανταπόκριση στη «μετά πώληση».

5. Ποιο είναι το μυστικό για να προσφέρεις μια ολοκληρωμένη και ευχάριστη εμπειρία για τον πελάτη;

Δεν είναι μυστικό, είναι τέχνη. Αρχικά πρέπει να ακούσεις τον πελάτη και να έχεις την ικανότητα αλλά και τις γνώσεις να αναγνωρίσεις τις ανάγκες του για να μπορέσεις να τις καλύψεις και να τις ικανοποιήσεις. Εννοείται βέβαια πάντοτε με χαμόγελο, με ευγένεια και σεβασμό, κάτι που διακατέχει όλο το προσωπικό της εταιρείας μας.

poio einai to mistiko gia na prosfereis mia oloklirwmen kai efxaristeiria gia ton pelati

6. Περιγράψτε μας μια τυπική σας μέρα στη δουλειά και πώς εσείς την αντιμετωπίζετε;

Η μέρα μου ξεκινά από την προηγούμενη, μελετώντας το πρόγραμμά μου για την επόμενη μέρα. Ακολουθώ τα ραντεβού μου με αφοσίωση και υπομονή.

7. Τελικά, η ομορφιά και η καλαισθησία συνδυάζονται με τη λειτουργικότητα;

Εννοείται ναι και επιβάλλεται. Αν κάτι είναι μόνο όμορφο αλλά όχι λειτουργικό ή το αντίστροφο τι να το κάνεις. Στην Euroblinds καταφέρνουμε χρόνια τώρα να τα συνδυάζουμε με μεγάλη επιτυχία και αυτό οφείλεται στη μεγάλη γκάμα συστημάτων, τη συνεχή παρακολούθηση των νέων τάσεων της μόδας και η εμπειρία μας.

8. Ποιες συμβουλές θα δίνατε για ανανέωση του χώρου μας για τη φθινοπωρινή σεζόν;

Παρόλο που δεν έχουμε και πολύ Φθινόπωρο στην Κύπρο, αλλά πάμε απευθείας σε Χειμώνα, θα συμβούλευα τη χρήση συστημάτων που σου επιτρέπουν να διαχειριστείς με άνεση το φως και τον ήλιο στον χώρο, μιας και δεν είναι τόσο έντονος και τον χρειαζόμαστε περισσότερο για να ζεστάνουμε τους χώρους μας. Επίσης η χρήση πιο απαλών και παστέλ αποχρώσεων.

9. Πώς θυμάστε τα πρώτα σας χρόνια στην Euroblinds; Άλλαξαν πολλά από τότε;

Σίγουρα άλλαξαν κάποια πράγματα και είναι φυσικό. Όταν πρωτοήρθα στην εταιρεία ήταν μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση που αριθμούσε ελάχιστα άτομα. Εγώ ήμουν από αυτούς που είχα την τύχη να ζήσω όλη την εξέλιξη και την ανοδική πορεία που μετέτρεψε την εταιρεία την πρώτη στον τομέα της.

Η εξέλιξη και η ανοδική πορεία της εταιρείας έφεραν αλλαγές προς το καλύτερο. Πιο μεγάλοι και όμορφοι εκθεσιακοί χώροι / Κέντρα Σκίασης, περισσότερο προσωπικό, περισσότερα συστήματα, ίδια όμως πάντα αγάπη και μεράκι γι’ αυτό που κάνουμε.

10. Πώς προβλέπετε να εξελίσσεται ο τομέας σας τα επόμενα χρόνια;

Οι ανάγκες στον τομέα μας εξελίσσονται και αυξάνονται συνεχώς, Παρακολουθώντας λοιπόν τις ανάγκες αυτές θα προσπαθούμε και θα εργαζόμαστε ούτως ώστε να βρίσκουμε νέες και πρωτοποριακές ιδέες και λύσεις για να τις καλύψουμε.

pws provlepete na ekselissete o tomeas sas ta epomena xronia

11. Τι είναι αυτό που σας δίνει κίνητρο να συνεχίζετε να εργάζεστε στον ίδιο χώρο, μετά από τόσα χρόνια;

Πολλά! Η ασφάλεια, η σιγουριά και η στήριξη που νιώθω από την διευθυντική ομάδα. Η σχέση μου με τους συναδέλφους μου, το όμορφο περιβάλλον του γραφείου μου αλλά και η πρόκληση του τι θα αντιμετωπίσω την επόμενη μέρα, σε πόσα νέα σπίτια και πόσα νέα έργα θα επισκεφθώ.

Επίσης η ικανοποίηση που βλέπω στα πρόσωπα των πελατών μας μετά την εγκατάσταση των συστημάτων και την ολοκλήρωση της εργασίας είναι για μένα δύναμη και κίνητρο για να συνεχίσω.

12. 5 λέξεις που χαρακτηρίζουν / αντιπροσωπεύουν τα Κέντρα Σκίασης Euroblinds.

Κομψοί και άνετοι χώροι, ευχάριστο και φιλόξενο περιβάλλον, εξυπηρετικό και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.

13. 5 λέξεις που περιγράφουν το ανθρώπινο δυναμικό στα Κέντρα Σκίασης Euroblinds.

Επαγγελματισμός, ευγένεια, προθυμία, χαμόγελο, αγάπη και πάθος για αυτό που κάνουν.

14. Μελλοντικοί στόχοι; Πού βλέπετε την Euroblinds τα επόμενα 50 χρόνια; Μια ευχή.

Στόχος μου είναι κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος, κάθε μέρα να μαθαίνω κάτι καινούργιο, κάθε μέρα να καταφέρνω να φέρω εις πέρας το έργο μου και να μπορώ να προσφέρω στους συναδέλφους μου αλλά και στους πελάτες μας  την οποιαδήποτε καθοδήγηση χρειάζονται, μέσα από τις γνώσεις και την πολυετή εμπειρία μου.

Στα επόμενα 50 χρόνια μάλλον... δεν θα βλέπω!…αλλά είμαι σίγουρος ότι αν συνεχιστεί με τον ίδιο σωστό τρόπο η διαχείριση της εταιρείας θα παραμείνει και τότε η ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της σκίασης. Ευχή μου πάντα επιτυχίες και ανοδική πορεία!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Explore Our Newcollection

Projects Footer Ideas For Home Footer