Άντρια Κυριάκου: «Πάθος, επαγγελματισμός και καινοτομία»

21 Ιουνίου 2024

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linkedin

Σήμερα έχουμε τη χαρά να σας παρουσιάσουμε την Άντρια Κυριάκου, μια εξέχουσα επαγγελματία στον τομέα της σκίασης και της διακόσμησης. Με πάνω από 13 χρόνια εμπειρίας, η Άντρια έχει αποδείξει την αφοσίωσή της στην παροχή εξαιρετικών λύσεων για κάθε πελάτη. Μέσα από τις απαντήσεις της, αποκαλύπτεται πώς η αγάπη για τη δουλειά της και η αφοσίωση στην εξυπηρέτηση πελατών συμβάλλουν στην επιτυχημένη καριέρα της και την εξέλιξή της στον δυναμικό αυτόν τομέα.

Inner 1 EB June 2024

 

  1. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για την επαγγελματική σας πορεία μέχρι σήμερα;

Ξεκίνησα να εργάζομαι στην εταιρεία σαν σύμβουλος σκίασης στο τμήμα πωλήσεων στο οποίο εξακολουθώ να βρίσκομαι και να προσφέρω συμβουλές και λύσεις στους πελάτες μας καθημερινά. Στην καθημερινότητα μου συνεργάζομαι με διάφορους επαγγελματίες του χώρου όπως αρχιτέκτονες, διακοσμητές, εργολάβους σε ποικιλόμορφα και μεγάλα έργα.

 

  1. Τι σας οδήγησε να επιλέξετε τον τομέα της σκίασης και της διακόσμησης;

Η διακόσμηση εσωτερικών και εξωτερικών χωρών είναι ένας κλάδος πολύ δημιουργικός και ενδιαφέρον. Σου δίνει τη δυνατότητα να οραματίζεσαι και να δημιουργείς χώρους λειτουργικούς και καλαίσθητους για τον κάθε πελάτη. Έτσι και ο τομέας της σκίασης, σου επιτρέπει να διακοσμήσεις τον χώρο του πελάτη ανάλογα με τις δίκες του ανάγκες.

 

  1. Ποια ήταν η πιο σημαντική εκπαίδευση ή εμπειρία που σας βοήθησε στην καριέρα σας ως διακοσμήτρια σκίασης;

Εργάζομαι στον τομέα της σκίασης εδώ και 13 χρόνια. Τα τελευταία 6 χρόνια εργάζομαι σαν σύμβουλος σκίασης στην οικογένεια της Euroblinds, μιας πρωτοπόρας εταιρείας στον κλάδο μας εξυπηρετώντας καθημερινά μεγάλο όγκο πελατών με διαφορετικά έργα και αυτό είναι η καλύτερη εκπαίδευση. 

 

  1. Πώς ενημερώνεστε για τις τελευταίες τάσεις και τεχνολογίες στον τομέα της σκίασης;

Η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, έτσι και τα συστήματα σκίασης. Σε κάθε καινούργιο σύστημα μας παρέχεται εκπαίδευση, καθώς επίσης μέσω της εταιρείας λαμβάνουμε μέρος σε τακτά χρονικά διαστήματα σε εκπαιδευτικά σεμινάρια για συνεχή εξέλιξη μας και εκβάθυνση των γνώσεων μας. 

 

  1. Πώς καταφέρνετε να διατηρείτε τον επαγγελματισμό και την προθυμία σας στην εξυπηρέτηση πελατών καθημερινά;

Όταν αγαπάς πραγματικά αυτό όπου κάνεις τότε μπορείς να εξυπηρετείς καθημερινά με τον ίδιο επαγγελματισμό και χαμόγελο. 

 

  1. Ποιο είναι το μυστικό σας για την επιτυχία στον συνδυασμό τεχνικής γνώσης και αισθητικής στην παροχή ιδανικών λύσεων σκίασης;

Είναι σημαντικό ο σύμβουλος σκίασης να είναι σε θέση να κατανοήσει τις τεχνικές ανάγκες και δυσκολίες του κάθε χώρου, έτσι ώστε να προτείνει την ιδανική λύση καλύπτοντας τις τεχνικές ανάγκες του χώρου και συνάμα το καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα.



  1. Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε στα 6 χρόνια σας στην Euroblinds;

Κάθε μέρα, κάθε πελάτης είναι και μια διαφορετική πρόκληση. Σίγουρα μεγαλύτερη πρόκληση είναι τα μεγάλα έργα με συνδυασμό πολλών και διαφορετικών συστημάτων.

 

  1. Μπορείτε να μοιραστείτε μια εμπειρία όπου προτείνατε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη λύση σκίασης για έναν πελάτη;

Υπάρχουν διάφορες αλλά αν πρέπει να μοιραστώ μια είναι για μια κατοικία που ενώ βρισκόταν στο τελείωμα του κτισίματος δεν υπήρχαν καθόλου ηλεκτρικές πρόνοιες, υπήρχαν πολύ ψηλά ανοίγματα και ο πελάτης επιθυμούσε εσωτερική και εξωτερική σκίαση σε κεντρικό αυτοματισμό. Έτσι επισκέφθηκα αρκετές φορές την οικοδομή και σε συνεργασία με τους συνάδελφους τεχνικούς αλλά και τους τεχνικούς της οικοδομής καταφέραμε ένα πολύ όμορφο και λειτουργικό αποτέλεσμα, όπως το επιθυμούσε ο πελάτης.

 

  1. Πώς προσεγγίζετε την πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη για να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του;

Καλωσορίζοντας τον πελάτη με χαμόγελο και προθυμία, μέσω διαλόγου και διευκρινιστικών ερωτήσεων έτσι ώστε να προτείνω τις καταλληλότερες λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες του.

inner 2 EB June 2024

  1. Τι συμβουλές θα δίνατε σε κάποιον νέο στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών για να διασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών;

Να είναι πάντα ευγενικός, πρόθυμος και ειλικρινής απέναντι στον πελάτη. Οι σύμβουλοι σκίασης είμαστε ο καθρέπτης της εταιρείας αφού δίνουμε την πρώτη εντύπωση στον πελάτη, έτσι με χαμόγελο και εντιμότητα να διασφαλίσουμε ένα ευχάριστο ταξίδι συνεργασίας αφήνοντας τον ευχαριστημένο. 

 

  1. Πώς συνεργάζεστε με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας πωλήσεων για να επιτύχετε τους στόχους σας;

Άψογα. Με τους συνάδελφους περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας μας μαζί, έτσι έχουμε καταφέρει με σεβασμό και ομαδικότητα να έχουμε άψογες σχέσεις μεταξύ μας και να επιτυγχάνουμε τους στόχους μας και τις καθημερινές προκλήσεις.

 

  1. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια επιτυχημένη ομάδα πωλήσεων;

Ομαδικό πνεύμα, σεβασμός και χωρίς αντιζηλίες είναι τα συστατικά έτσι ώστε η ομάδα να έχει κοινό ομαδικό στόχο πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. 

  1. Ποια είναι τα επόμενα βήματα στην καριέρα σας και ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας για το μέλλον;

Στόχος μου είναι να συνεχίσω με το ίδιο πάθος να κάνω αυτό που αγαπώ και να εξελίσσομαι παράλληλα με την εταιρεία.

 

  1. Πώς βλέπετε τον τομέα της σκίασης και της διακόσμησης να εξελίσσεται τα επόμενα χρόνια;

Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλλει και στην εξέλιξη της σκίασης όπως για παράδειγμα στους αυτοματισμούς που μπορείς να διαχειρίζεσαι τον χώρο σου από το κινητό σου άνετα από όπου και αν βρίσκεσαι. Επίσης, η εξωτερική σκίαση έχει συμβάλει στην εξοικονόμηση ενέργειας κάτι πολύ σημαντικό στην εποχή που ζούμε και πιστεύω ότι αυτό θα έχει ανοδική πορεία μέσα στα επόμενα χρόνια. 

 

  1. Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε πάρει από την εμπειρία σας στην Euroblinds;

Πολλά είναι αυτά που έχουμε αποκομίσει από την εταιρεία στην επαγγελματική αλλά και προσωπική μας εξέλιξη. Ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα είναι η αξία της ομαδικής εργασίας. Συνεργαζόμενη με ανθρώπους από διάφορα τμήματα και με διαφορετικές δεξιότητες κατανόησα πόσο σημαντικό είναι να δουλεύουμε μαζί για να πετύχουμε κοινούς στόχους. 

 

  1. Πώς διατηρείτε τη θετική σας στάση και το χαμόγελό σας ακόμα και σε απαιτητικές συνθήκες εργασίας;

Όπως προανέφερα είναι πολύ σημαντικό να ασκείς το επάγγελμα που αγαπάς. Όταν έχεις δίψα για μάθηση, εξέλιξη και είσαι επαγγελματίας δεν μπορεί πάρα να εκτελείς τα καθήκοντα σου με χαμόγελο και αφοσίωση. 

inner 3 EB June 2024

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

image 1

olympic Ideas For Home Footer